Apresentaçom da temporada 2017-2018

22181470_523878304612317_496750150115780126_o
Este ano, a Liga Gallaecia superou todas as expetativas e orgulhamo-nos de poder contar com mais quatro equipas novas e um total de dez em toda a competiçom.
É um bom sintoma, sem dúvida, já nom só porque quer dizer que algo estaremos a fazer bem, senom também porque a sociedade está a ver que se pode fazer desporto de outro jeito longe do segregacionismo e o mercantilismo imperante, que se pode fazer desporto participativo, saudável e popular. A Liga Gallaecia é hoje um projeto desportivo que aguardamos consolidar mais fortemente com o passo dos anos, e como sempre dizemos, em contínuo processo de aprendizagem.
Com isto queremos apresentar-vos umha nova temporada de futebol gaélico na que tivemos que modificar o modelo que até agora tinhamos de monogrupo e dividir-nos, por praticidade, seguindo o critério da proximidade geográfica. Assim é que contaremos com dous grupos, o norte e o sul, que competirám entre eles numha primeira fase da Liga. Posteriormente, haverá umha segunda fase na que as duas primeiras classificadas de cada grupo da primeira fase e a melhor das terceiras, desputarám o título de liga no Grupo Final I; e as cinco equipas restantes continuarám a competiçom no Grupo Final II.
O Grupo Norte estará assim formado polas equipas das seguintes comarcas: Eume (Fusquenlha Futebol Gaélico), A Corunha (Cascarilha Futebol Gaélico e as Fanecas Bravas Futebol Gaélico), Lugo (Torques de Lugoslavia Futebol Gaélico) e Sárria (Buril Futebol Gaélico).
O Grupo Sul formam-no equipas das comarcas de: Ourense (Afiadoras Futebol Gaélico), Vigo (Ambílokwoi Futebol Gaélico), Condado (Condado Futebol Gaélico), Baixo Minho (Gróvias Futebol Gaélico) e Compostela (Suévia Futebol Gaélico).
Isto começa! Nom duvidedes de participar na vossa comarca!
Avante o futebol gaélico! Avante a Liga Gallaecia!